Fiatalok gyógyszervásárlási szokásai a marketingkommunikáció tükrében. Fókuszban az Algoflex-M reklám hatékonysága

Benkő Krisztina (2011) Fiatalok gyógyszervásárlási szokásai a marketingkommunikáció tükrében. Fókuszban az Algoflex-M reklám hatékonysága. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
A dolgozat szövege nem elérhető.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (164kB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

kereskedelem és marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
nincs megadvaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2015. Apr. 08. 12:45
Utolsó módosítás: 2015. Apr. 08. 12:45
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53687

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet