A tanulói- és osztályszintű kritériumorientált diagnózis lehetősége. Az olvasáskészség példájával szemléltetve

Gianone, Zsuzsanna (2013) A tanulói- és osztályszintű kritériumorientált diagnózis lehetősége. Az olvasáskészség példájával szemléltetve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2014_Gianone_Zsuzsanna_GIZTAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2014_Gianone_Zsuzsanna_GIZTAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Possibility of class and student level criteria orinted diagnose, demonstrated by the example of the reading skill

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

neveléstudományi

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Nóbik, Dr. Attila
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Nagy, Dr. József
professzor emeritus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Apr. 23. 13:12
Last Modified: 2015. Apr. 27. 10:14
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52065

Actions (login required)

View Item View Item