Madácsy Flóra Ágnes (2014) Ist Werbesprache eine besondere Sprache? Eine kommunikationstheoretische und morphosyntaktische Analyse von ausgewählten deutschen Werbungen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2013_Madácsy_Flóra_Ágnes_MAFTAAB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg Megtekintés (977kB) |
English title
Is the language of commercials special? A communication theoretical and morphosyntactical analysis of selected german commercials
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Germán Filológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor | Supervisor scientific name label | EHA | |
---|---|---|---|
Sántáné-Túri Ágnes | UNSPECIFIED | UNSPECIFIED | UNSPECIFIED |
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Date: | 2014 |
Depositing User: | BTK szerkesztő |
Date Deposited: | 2015. Apr. 08. 09:52 |
Last Modified: | 2015. Apr. 08. 09:52 |
URI: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51881 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |