Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL learners

Sóti Zsófia (2014) Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL learners. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2013_Sóti_Zsófia_SOZPAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (610kB)

Angol cím

Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL Learners

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Szak

angoltanár

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Doró KatalinNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2015. Már. 25. 15:13
Utolsó módosítás: 2015. Már. 25. 15:13
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51736

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet