A tanórai műelemzés egy lehetséges módszere. A Csongor és Tünde értelmezése egy konstruktív tanulásszervező modell segítségével

Mityók, Andrea (2014) A tanórai műelemzés egy lehetséges módszere. A Csongor és Tünde értelmezése egy konstruktív tanulásszervező modell segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_Mityók_Andrea_MIANAAB_SZE_SZ.pdf] PDF
2013_Mityók_Andrea_MIANAAB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (380kB)
[thumbnail of 2014_mityók_andrea_biralati_lap.pdf] PDF
2014_mityók_andrea_biralati_lap.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (736kB)

English title

Possible method of classroom analysis: Interpretation of Csongor és Tünde through a constructive educational planning modell

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Magyar Irodalmi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

magyartanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Cserjés, Katalin
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature
06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.03. General literature studies
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Apr. 22. 13:37
Last Modified: 2024. Mar. 13. 19:47
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51466

Actions (login required)

View Item View Item