Az induktív gondolkodás fejlődésének vizsgálata 5. és 7. osztályos tanulásban akadályozott és többségi gyermekek körében

Szabó, Dóra Fanni (2014) Az induktív gondolkodás fejlődésének vizsgálata 5. és 7. osztályos tanulásban akadályozott és többségi gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_Szabó_Dóra_Fanni_SZDPAAF_SZE_SZ.pdf] PDF
2013_Szabó_Dóra_Fanni_SZDPAAF_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

A cross-sectional study of the development of inductive reasoning among the children with normal and special educational needs in 5th and 7th grade

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

neveléstudományi

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csapó, Dr. Benő
intézetvezető egyetemi tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Apr. 23. 12:57
Last Modified: 2015. Apr. 27. 10:13
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51442

Actions (login required)

View Item View Item