Szabó, Dóra Fanni (2014) Az induktív gondolkodás fejlődésének vizsgálata 5. és 7. osztályos tanulásban akadályozott és többségi gyermekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2013_Szabó_Dóra_Fanni_SZDPAAF_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
A cross-sectional study of the development of inductive reasoning among the children with normal and special educational needs in 5th and 7th grade
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csapó, Dr. Benő
intézetvezető egyetemi tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Apr. 23. 12:57 |
Last Modified: | 2015. Apr. 27. 10:13 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51442 |
Actions (login required)
View Item |