A pálinka megváltozott szerepkörének hatása a fogyasztói magatartásra

Baji Gedeon (2011) A pálinka megváltozott szerepkörének hatása a fogyasztói magatartásra. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (606kB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

kereskedelem és marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Hetesi Erzsébetegyetemi docensNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2015. Már. 16. 11:19
Utolsó módosítás: 2015. Már. 16. 11:19
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51087

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet