Az olvasás- és írásnehézséggel küzdő tanulók képességfejlesztésének és tanulási stílusának összefüggései

Keresztes Andrea (2012) Az olvasás- és írásnehézséggel küzdő tanulók képességfejlesztésének és tanulási stílusának összefüggései. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2013_Keresztes_Andrea_KEATABB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (633kB)

English title

Relationships between learning style and cognitive development of students with reading and writing disabilities

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógiai értékelés és mérés tanára

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Korom Erzsébet egyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Date: 2012
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2015. Jun. 05. 15:45
Last Modified: 2016. May. 23. 10:47
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/47505

Actions (login required)

View Item View Item