Az olvasás- és írásnehézséggel küzdő tanulók képességfejlesztésének és tanulási stílusának összefüggései

Keresztes, Andrea (2012) Az olvasás- és írásnehézséggel küzdő tanulók képességfejlesztésének és tanulási stílusának összefüggései. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_Keresztes_Andrea_KEATABB_SZE_SZ.pdf] PDF
2013_Keresztes_Andrea_KEATABB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (633kB)

English title

Relationships between learning style and cognitive development of students with reading and writing disabilities

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógiai értékelés és mérés tanára

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Korom, Dr. Erzsébet
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Jun. 05. 15:45
Last Modified: 2016. May. 23. 10:47
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/47505

Actions (login required)

View Item View Item