Marketing a dohánypiacon. Sikeresek lehetnek-e a dohányzás elleni kampányok?

Borbély Péter (2011) Marketing a dohánypiacon. Sikeresek lehetnek-e a dohányzás elleni kampányok? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Hetesi ErzsébetNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2015. Már. 03. 15:55
Utolsó módosítás: 2015. Már. 03. 15:55
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46204

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet