Hogyan választanak a felvételizők felsőoktatási intézményt? Felsőoktatás marketing a középiskolás diákok és tanáraik véleménye tükrében

Bajusz Péter Gábor (2011) Hogyan választanak a felvételizők felsőoktatási intézményt? Felsőoktatás marketing a középiskolás diákok és tanáraik véleménye tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (454kB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Révész Balázsegyetemi adjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2015. Már. 02. 15:11
Utolsó módosítás: 2015. Már. 02. 15:11
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46176

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet