Szombathely településmarketingje a turizmus támogatásán keresztül - kitörési pontok a települések közötti versenyben

Addoun Amar (2011) Szombathely településmarketingje a turizmus támogatásán keresztül - kitörési pontok a települések közötti versenyben. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

A teljes szöveg nem érhető el a repozitóriumban.

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

kereskedelem és marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
nincs megadvaNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2015. Feb. 27. 14:34
Utolsó módosítás: 2015. Feb. 27. 14:34
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46120

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet