Reklámfilm helyett filmreklám? – Product placement, mint alternatív marketingkommunikációs eszköz

Gyuricza Kitti (2011) Reklámfilm helyett filmreklám? – Product placement, mint alternatív marketingkommunikációs eszköz. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

kereskedelem és marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Nyíri ZoltánNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2015. Feb. 26. 13:53
Utolsó módosítás: 2015. Feb. 26. 13:53
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46112

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet