A kommercializálódás jelenléte és jelentősége az elit- és populáris kultúra irodalmi vonatkozásaiban

Balogh Ágnes (2012) A kommercializálódás jelenléte és jelentősége az elit- és populáris kultúra irodalmi vonatkozásaiban. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2012_balogh_agnes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Szak

magyar

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Bíró-Balogh Tamástudományos segédmunkatársNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (BA/BSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2014. Okt. 08. 14:43
Utolsó módosítás: 2014. Okt. 08. 14:43
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44866

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet