A kapcsolati marketing fejlődése: a CMP modell alkalmazásának empirikus vizsgálata a magyarországi vállalatok marketing stratégiájában

Berki Viktor (2010) A kapcsolati marketing fejlődése: a CMP modell alkalmazásának empirikus vizsgálata a magyarországi vállalatok marketing stratégiájában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (545kB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

kereskedelem és marketing

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Révész Balázsegyetemi adjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2014. Aug. 05. 15:18
Utolsó módosítás: 2014. Aug. 07. 13:51
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/43459

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet