A városmarketing szerepe a városok idegenforgalmának fejlõdésében

Balog Mária Nikolett (2010) A városmarketing szerepe a városok idegenforgalmának fejlõdésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

közgazdász-gazdálkodási

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Katona Ildikóügyvezető igazgató, Step & Vals Kft.NEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2014. Már. 20. 13:17
Utolsó módosítás: 2014. Már. 20. 13:17
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41887

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet