'A legkisebb is számít' avagy 'Every little helps' - A Tesco belső PR tevékenységének és a vásárlói szokásainak elemzése a kultúraközi kommunikáció aspektusaiból

Csikós Boglárka (2010) 'A legkisebb is számít' avagy 'Every little helps' - A Tesco belső PR tevékenységének és a vásárlói szokásainak elemzése a kultúraközi kommunikáció aspektusaiból. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2010_csikos_boglarka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (13MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

liberal arts

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
dr. Medgyesi Konstantin UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2010
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Sep. 16. 10:05
Last Modified: 2013. Sep. 20. 10:56
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41374

Actions (login required)

View Item View Item