A webkommunikációs stratégia szerepe a Magyar Villamos Művek Rt. versenyképességének erősítésében, az árampiaci liberalizációra való felkészülésben

Kalmár Béla (2003) A webkommunikációs stratégia szerepe a Magyar Villamos Művek Rt. versenyképességének erősítésében, az árampiaci liberalizációra való felkészülésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2003_kalmar_bela.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (28MB)
[img] Archive (TGZ)
2003_kalmar_bela.tgz
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (102MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

liberal arts

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Gyulai CsanádUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2003
Fieldofstudy: médiainformatika
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. May. 02. 12:03
Last Modified: 2013. Aug. 21. 14:22
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/40563

Actions (login required)

View Item View Item