Kisfogyasztók a nagycsoportban - A kereskedelmi reklámok szerepe a nagycsoportos- és az első osztályos gyermekek személyiségfejlődésében

Szomszéd Eszter Erika (2011) Kisfogyasztók a nagycsoportban - A kereskedelmi reklámok szerepe a nagycsoportos- és az első osztályos gyermekek személyiségfejlődésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2011_szomszed_eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (9MB)
[img] Other
2011_szomszed_eszter.tgz
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (39MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

liberal arts

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Medgyesi KonstantinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2011
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Apr. 16. 14:09
Last Modified: 2013. Jul. 12. 10:25
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/40094

Actions (login required)

View Item View Item