A magyar gasztroblogoszféra kialakulása, a trendszetter hazai gasztroblogok marketingkommunikációs stratégiái a nemzetközi trendek tükrében és az általuk generált kulturális, társadalmi változások

Murányi Zita Petra (2010) A magyar gasztroblogoszféra kialakulása, a trendszetter hazai gasztroblogok marketingkommunikációs stratégiái a nemzetközi trendek tükrében és az általuk generált kulturális, társadalmi változások. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2010_muranyi_zita_petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (45MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Batta BarnabásUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2010
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Jan. 26. 08:23
Last Modified: 2013. Mar. 14. 10:15
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/40026

Actions (login required)

View Item View Item