Egy ügyfélszolgálati csoport struktúrájának bemutatása a szociometria módszere alapján

Tamás Ivett (2009) Egy ügyfélszolgálati csoport struktúrájának bemutatása a szociometria módszere alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2009_tamas_ivett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (19MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Harsányi Szabolcs Gergőegyetemi tanársegéd, SZTE-BTK Pszichológiai intézetUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2009
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Jan. 25. 11:03
Last Modified: 2013. Mar. 14. 10:14
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/39774

Actions (login required)

View Item View Item