A cégek társadalmi felelősségvállalása körébe tartozó vállalati mecenatúra médiamegjelenése kapcsán felmerülő újságírói dilemmák a rendszerváltás utáni magyar sajtóban

Molnár Dénes (2006) A cégek társadalmi felelősségvállalása körébe tartozó vállalati mecenatúra médiamegjelenése kapcsán felmerülő újságírói dilemmák a rendszerváltás utáni magyar sajtóban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2006_molnar_denes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (13MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Zsolt PéterszociológusUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2006
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. May. 15. 09:34
Last Modified: 2013. May. 16. 15:10
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/39328

Actions (login required)

View Item View Item