A Bacardi-Martini Hungary Kft. marketingkommunikációs és pr tevékenysége avagy hogyan járulnak hozzá a BTL rendezvények a márka ismertségének és értékesítésének növeléséhez?

Pekár Tímea (2006) A Bacardi-Martini Hungary Kft. marketingkommunikációs és pr tevékenysége avagy hogyan járulnak hozzá a BTL rendezvények a márka ismertségének és értékesítésének növeléséhez? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2006_pekar_timea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (35MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

liberal arts

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Csekő MelindaTudományos munkatársUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2006
Fieldofstudy: intézményi kommunikáció
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Apr. 12. 12:24
Last Modified: 2013. Apr. 12. 12:54
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/39138

Actions (login required)

View Item View Item