Televízió függőség avagy a magyar kereskedelmi csatornák társadalomra gyakorolt hatásának vizsgálata, kiemelt figyelemmel a TV2 és az RTL Klub hatásmechanizmusának tanulmányozására

Mester Linda (2004) Televízió függőség avagy a magyar kereskedelmi csatornák társadalomra gyakorolt hatásának vizsgálata, kiemelt figyelemmel a TV2 és az RTL Klub hatásmechanizmusának tanulmányozására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2004_mester_linda.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (15MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

liberal arts

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Csekő MelindaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2004
Fieldofstudy: public relations
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Apr. 17. 12:13
Last Modified: 2013. Apr. 17. 12:13
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38454

Actions (login required)

View Item View Item