Fogyasztócska avagy a televíziós reklámok hatása a gyerekekre

Baka Eszter (2004) Fogyasztócska avagy a televíziós reklámok hatása a gyerekekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2004_baka_eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (25MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Tanszékcsoport/intézet

Budapest Média Intézet

Szak

kommunikáció

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
dr. Simkó János egyetemi adjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2013. Apr. 04. 09:40
Utolsó módosítás: 2013. Apr. 04. 10:51
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38320

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet