A PR tervezés és a PR kampány gyakorlati végrehajtásának bemutatása az IKEA 1999-ben zajlott kommunikációs kampányán keresztül

Balogh Zita (2000) A PR tervezés és a PR kampány gyakorlati végrehajtásának bemutatása az IKEA 1999-ben zajlott kommunikációs kampányán keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
2000_balogh_zita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (16MB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Tanszékcsoport/intézet

Budapest Média Intézet

Szak

kommunikáció

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Morva GáborNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2013. Apr. 23. 13:17
Utolsó módosítás: 2013. Apr. 23. 13:17
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37628

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet