A televíziós médiapiac átrendeződése a földi sugárzású kereskedelmi televíziók megjelenésével - a tv2 és az RTL Klub közötti verseny elemzése

Czétényi Rita (1999) A televíziós médiapiac átrendeződése a földi sugárzású kereskedelmi televíziók megjelenésével - a tv2 és az RTL Klub közötti verseny elemzése. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1999_czetenyi_rita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (21MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Tanszékcsoport/intézet

Budapest Média Intézet

Szak

kommunikáció

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Rózsa PéterNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2013. Apr. 23. 09:54
Utolsó módosítás: 2013. Apr. 23. 09:54
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37605

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet