A televíziós médiapiac átrendeződése a földi sugárzású kereskedelmi televíziók megjelenésével - a tv2 és az RTL Klub közötti verseny elemzése

Czétényi Rita (1999) A televíziós médiapiac átrendeződése a földi sugárzású kereskedelmi televíziók megjelenésével - a tv2 és az RTL Klub közötti verseny elemzése. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1999_czetenyi_rita.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (21MB)

Institution

József Attila Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

liberal arts

Institute

Budapest Média Intézet

Specialization

kommunikáció

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Rózsa PéterUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 1999
Depositing User: BTK szerkesztő
Date Deposited: 2013. Apr. 23. 09:54
Last Modified: 2013. Apr. 23. 09:54
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37605

Actions (login required)

View Item View Item