A fogyasztás templomai - Bevásárlóközpontok Magyarországon - A Duna Plaza marketingtevékenysége

Ádám Katalin (1999) A fogyasztás templomai - Bevásárlóközpontok Magyarországon - A Duna Plaza marketingtevékenysége. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1999_adam_katalin.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (12MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Tanszékcsoport/intézet

Budapest Média Intézet

Szak

kommunikáció

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
dr. Szeles Péter NEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2013. Apr. 23. 09:45
Utolsó módosítás: 2013. Apr. 23. 09:45
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37599

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet