A vizuális hatáskeltés eszközei a nyomtatott sajtó reklámjában

Szabó Helga (1998) A vizuális hatáskeltés eszközei a nyomtatott sajtó reklámjában. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1998_szabo_helga.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (20MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Bölcsészettudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

bölcsészettudomány

Tanszékcsoport/intézet

Budapest Média Intézet

Szak

kommunikáció

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
dr. Róka Jolán tanszékvezető docensNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): BTK szerkesztő
Dátum: 2013. Jún. 21. 09:53
Utolsó módosítás: 2013. Jún. 21. 09:53
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37596

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet