3D játékprogram megvalósítása Irrlicht Engine segítségével

Kovács, Márk (2012) 3D játékprogram megvalósítása Irrlicht Engine segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_kovacs_mark.pdf] PDF
2012_kovacs_mark.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (8MB)
[thumbnail of 2012_kovacs_mark_biralati.pdf] PDF
2012_kovacs_mark_biralati.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (91kB)
[thumbnail of 2012_kovacs_mark.tgz] Archive (TGZ)
2012_kovacs_mark.tgz
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (25MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Science and Informatics

Department

Képfeldolgozás és Számítógépes Grafika Tanszék

Discipline

Informatics

Specialization

programtervező informatikus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Nagy, Antal
egyetemi adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences
Depositing User: TTK szerkesztő
Date Deposited: 2012. Jul. 12. 08:30
Last Modified: 2013. Mar. 14. 10:10
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37456

Actions (login required)

View Item View Item