Kiállítások-vásárok szerepe és hatásai. A vásár, mint marketingkommunikációs eszköz a Szegedi Nemzetközi Vásár tükrében

Káity Károly (1998) Kiállítások-vásárok szerepe és hatásai. A vásár, mint marketingkommunikációs eszköz a Szegedi Nemzetközi Vásár tükrében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1998_kakity_karoly.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (2MB)

Institution

József Attila Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Law and Political Sciences

Department

nincs megadva

Discipline

economics

Specialization

közgazdász-gazdálkodási

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Rill Ágnesrendezvény üzletág igazgató, Szegedi Nemzetközi Vásár és Piac Kft.UNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 1998
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2012. Feb. 21. 14:33
Last Modified: 2013. Mar. 14. 10:04
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36921

Actions (login required)

View Item View Item