Kiállítások-vásárok szerepe és hatásai. A vásár, mint marketingkommunikációs eszköz a Szegedi Nemzetközi Vásár tükrében

Káity Károly (1998) Kiállítások-vásárok szerepe és hatásai. A vásár, mint marketingkommunikációs eszköz a Szegedi Nemzetközi Vásár tükrében. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1998_kakity_karoly.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg

Download (2MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Állam- és Jogtudományi Kar

Tanszék

nincs megadva

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

közgazdász-gazdálkodási

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Rill Ágnesrendezvény üzletág igazgató, Szegedi Nemzetközi Vásár és Piac Kft.NEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2012. Feb. 21. 14:33
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 10:04
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36921

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet