A személyes eladás szerepe a Délmagyarország Kft. marketingkommunikációjában

Fröhlich László (1999) A személyes eladás szerepe a Délmagyarország Kft. marketingkommunikációjában. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1999_frohlich_laszlo.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg

Download (11MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Állam- és Jogtudományi Kar

Tanszék

Marketing-Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Szak

jogász-közgazdász

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Garamhegyi Ábelegyetemi tanársegédNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2012. Feb. 17. 14:28
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 10:01
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36590

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet