A marketingkommunikációs eszközök fogyasztást befolyásoló szerepe a Skoda Octavia példáján keresztül

Apáti-Kiss Szilvia (2008) A marketingkommunikációs eszközök fogyasztást befolyásoló szerepe a Skoda Octavia példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (777kB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Tanszékcsoport/intézet

Üzleti Tudományok Intézete

Szak

közgazdász-gazdálkodási

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Révész Balázsegyetemi adjunktusNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2011. Aug. 23. 07:13
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 09:40
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34234

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet