A kapcsolati marketing és a lojalitás szerepe a mai magyar bankpiacon

Asztalos Petra (2008) A kapcsolati marketing és a lojalitás szerepe a mai magyar bankpiacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (416kB)

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Tanszékcsoport/intézet

Üzleti Tudományok Intézete

Szak

közgazdász-gazdálkodási

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Hetesi Erzsébetegyetemi docensNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2011. Aug. 22. 07:23
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 09:40
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34182

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet