A Canon és a Nikon globális marketingstratégiája a digitális tükörreflexes fényképezőgépek vásárlói szegmensében, fókuszban az amerikai piaccal

Márkus László (2007) A Canon és a Nikon globális marketingstratégiája a digitális tükörreflexes fényképezőgépek vásárlói szegmensében, fókuszban az amerikai piaccal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (831kB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

közgazdász-gazdálkodási

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Révész Balázsegyetemi adjunktusUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Date: 2007
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2011. Aug. 17. 06:30
Last Modified: 2013. Mar. 14. 09:39
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34020

Actions (login required)

View Item View Item