Analyzing the Applied End-Suction Marketing Mix at a Multinational Pump Manufacturing Company

Bednárik Zsolt (2006) Analyzing the Applied End-Suction Marketing Mix at a Multinational Pump Manufacturing Company. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Az alkalmazott marketing mix elemzése a világ egyik piacvezető szivattyúgyártó vállalatánál

Intézmény

Szegedi Tudományegyetem

Kar

Gazdaságtudományi Kar

Tanszék

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Tudományterület/tudományág

gazdaságtudomány

Tanszékcsoport/intézet

Üzleti Tudományok Intézete

Szak

mérnök-közgazdász

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Veres Zoltánintézetvezető, Üzleti Tudományok IntézeteNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): GTK szerkesztő
Dátum: 2011. Aug. 08. 13:15
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 09:31
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/33091

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet