A Délmagyarországi Áramszolgáltató Rt. Call Center - rendszerének bevezetésére vonatkozó beruházások gazdasági elemzése

Huszka Julianna (2003) A Délmagyarországi Áramszolgáltató Rt. Call Center - rendszerének bevezetésére vonatkozó beruházások gazdasági elemzése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (493kB)
[img] Archive (TGZ)
melleklet.tgz
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (2MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

közgazdász-gazdálkodási

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Szűcs Zoltántelefonos ügyfélkapcsolati központvezető, Démász Rt.UNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/BSc)
Date: 2003
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2011. Jul. 07. 12:22
Last Modified: 2013. Mar. 14. 09:21
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/31856

Actions (login required)

View Item View Item