Egy kiválasztott kiskereskedelmi cég növekedési lehetőségeinek vizsgálata és konkurencia elemzése a tömegszerű piacon: A Napsugár üzlet marketingterve

Dr. Kónya Katalin (2004) Egy kiválasztott kiskereskedelmi cég növekedési lehetőségeinek vizsgálata és konkurencia elemzése a tömegszerű piacon: A Napsugár üzlet marketingterve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (481kB)
[img] PDF
mellekletek.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Download (1MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Tanszék

Discipline

economics

Specialization

jogász-közgazdász

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Hetesi Erzsébetegyetemi docensUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (MA/MSc)
Date: 2004
Depositing User: GTK szerkesztő
Date Deposited: 2011. Jul. 05. 13:47
Last Modified: 2013. Mar. 14. 09:19
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/31612

Actions (login required)

View Item View Item