Az ogilvy-i elvek, illetve érvényesülésük a magyar nyomtatott reklámokban

Klaukó Ákos (1999) Az ogilvy-i elvek, illetve érvényesülésük a magyar nyomtatott reklámokban. MA/MSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1999_klauko_akos.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg

Download (2MB)

Intézmény

József Attila Tudományegyetem

Kar

Állam- és Jogtudományi Kar

Tanszék

Marketing-Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

jogi és igazgatási

Szak

közgazdász-gazdálkodási

Témavezető(k)

Témavezető neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmailEHA kód
Dr. Garamhegyi ÁbelNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETTNEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: Diplomadolgozat (MA/MSc)
Felhasználói azonosító szám (ID): ÁJTK Szerkesztő
Dátum: 2011. Nov. 16. 11:06
Utolsó módosítás: 2013. Már. 14. 08:32
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25188

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet