Az ügyfélcentrikus szemléletmód megjelenése az Egészségbiztosítási Önkormányzat Stratégiájában és az ügyfélszolgálatok szerepe az egészségbiztosítás arculatának alakításában

Both Jenő (1997) Az ügyfélcentrikus szemléletmód megjelenése az Egészségbiztosítási Önkormányzat Stratégiájában és az ügyfélszolgálatok szerepe az egészségbiztosítás arculatának alakításában. BA/BSc, József Attila Tudományegyetem.

[img] PDF
1997_both_jeno.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (1MB)

Institution

József Attila Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Law and Political Sciences

Department

Munkajogi és Szociális Jogi Tanszék

Discipline

Law and Public Administration Studies

Specialization

társadalombiztosítási

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Dr. Kameniczky Istvánfőigazgató-helyettes, OEPUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/BSc)
Date: 1997
Depositing User: ÁJTK Szerkesztő
Date Deposited: 2011. Aug. 25. 13:24
Last Modified: 2013. Mar. 14. 08:25
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24186

Actions (login required)

View Item View Item