Tóth, Hajnalka (2009) A játékok személyiség- képességfejlesztő hatása kisiskolás korban a nem sajátos és sajátos nevelési igényű tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2009_toth_hajnalka.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (5MB) |
English title
The Personality- and Ability Developing Effects of Games in Early Students with Special and Not Special Needs
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Démuth, Ágnes
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) > 05.01.02.12. Developmental psychology 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2022. Jan. 05. 09:38 |
Last Modified: | 2022. Jan. 20. 08:01 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120902 |
Actions (login required)
View Item |