A YouTube pszichológiai hatásai a tinédzserekre : A YouTube vloggereinek marketingstratégiai és videóikban fellelhető reklámok, hirdetések befolyása a Z generáció (14-18 éves fiatalok) vásárlási szokásaira

Máté, Alexandra (2020) A YouTube pszichológiai hatásai a tinédzserekre : A YouTube vloggereinek marketingstratégiai és videóikban fellelhető reklámok, hirdetések befolyása a Z generáció (14-18 éves fiatalok) vásárlási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_mate_alexandra.pdf] PDF
2020_mate_alexandra.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (903kB)

English title

The Psychological Effects of YouTube on Teenagers : Influence of YouTube vloggers' marketing strategies and advertisements in their videos on the shopping habits of Generation Z (young people aged 14-18)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

szabad bölcsészet

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Mátyus, Imre
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.01. Psychology
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2021. Mar. 16. 11:03
Last Modified: 2021. Mar. 19. 12:36
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/109284

Actions (login required)

View Item View Item