A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején.

Szabó, Martin Benjamin (2021) A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_szabo_martin_benjamin.pdf] PDF
2020_szabo_martin_benjamin.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (983kB)

English title

Marketing communication of Szeged National Theater, the examination of audience satisfaction during coronavirus pandemic.

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kéri, Anita
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 10. 08:37
Last Modified: 2021. Mar. 10. 08:37
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108387

Actions (login required)

View Item View Item