Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során

Juhász, Tímea (2020) Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_juhasz_timea.pdf] PDF
2020_juhasz_timea.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The relationship between environmentally conscious marketing and consumer behavior

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Béla-Csovcsics, Andrea
tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 02. 13:55
Last Modified: 2021. Mar. 02. 13:55
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108198

Actions (login required)

View Item View Item