A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből

Tóth, Dávid (2020) A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_toth_david.pdf] PDF
2020_toth_david.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Monitoring the search engine marketing of domestic online retail enterprises from consumer’s aspect

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

vállalkozásfejlesztés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Majó-Petri, Zoltán
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.03. Entrepreneurship
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 05. 12:15
Last Modified: 2021. Mar. 05. 12:15
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108091

Actions (login required)

View Item View Item