Reklám és/vagy pszichológia!? Gondolatok a reklámozásról egy felmérés kapcsán

Czellár Mónika (1994) Reklám és/vagy pszichológia!? Gondolatok a reklámozásról egy felmérés kapcsán. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[img] PDF
1994_czellar_monika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (1MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

Közművelődési Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

művelődésszervezés

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
Málovics Jánosnéfőiskolai adjunktusUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication > 05.08.04.04. Cultural studies, cultural diversity
Date: 1994
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2021. Feb. 02. 07:45
Last Modified: 2021. Feb. 02. 07:45
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/105377

Actions (login required)

View Item View Item