A reklám marketing tevékenységek értékelése és összehasonlítása a magyar utazási irodák gyakorlatában

Olasz Imola (1997) A reklám marketing tevékenységek értékelése és összehasonlítása a magyar utazási irodák gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[img] PDF
1997_olasz_imola.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP-kről nyitható meg

Megtekintés (8MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Specialization

nincs megadva

Supervisor(s)

SupervisorSupervisor scientific name labelEmailEHA
nincs megadvaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Date: 1997
Depositing User: JGYPK Szerkesztő
Date Deposited: 2021. Jan. 13. 08:16
Last Modified: 2021. Jan. 13. 08:16
URI: http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/103576

Actions (login required)

View Item View Item